středa, listopadu 05, 2014

PODZIMNÍ AKTIVITA - TŘÍDĚNÍ PODLE BAREV

Dokud je podzim, snažím se dělat se synem aktivity, které se k tomuto ročnímu období vztahují. Proto jsem i třídění barev zaměřila na listy. Ty jsem vyrobila z plsti a žilnatinu namalovala fixou. Koupila jsem dělený tác a protože měl dno s obrázkem, nalepila jsem přes to papír. Takový tác se dá použít na spoustu aktivit.

Na dno jsem udělala puntíky také z plsti, aby měl syn předlohu, kam která barva patří.


Celá aktivita je ztížená tím, že plsť se k sobě přichytává, takže syn ještě musel listy oddělovat. Díky tomu se procvičuje koordinace pohybů a motorika. Když vše roztřídil, vrátil listy do prostřední přihrádky, aby byla pomůcka připravená k dalšímu použití.


1 komentář:

  1. jé tyhle nápady se mi líbí, sice ještě mamčou nejsem a mám ještě čas, ale beru to jako super inspiraci do budoucna ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...