sobota, července 25, 2015

Hand made pomůcky

Doma vyrobené pomůcky mám moc ráda, nestojí skoro nic s dají se využít materiály, které by se jinak vyhodily.

Minulý týden jsme šli k zubařce, a tak jsme si hodně povídali o zubech.  Vytvořila jsem jednoduchou aktivitu na poznávání, co je pro zuby dobré a co škodlivé. Protože doma nemám tiskárnu, namalovala jsem jednotlivé předměty v ruce a zalaminovala. Skvěle se dají použít i vystříhané obrázky z časopisů nebo z letáků.

montessori activity tooth


Protože ráda využívám různé materiály, které doma najdu, vyrobila jsem z víček od přesnídávky hmatovou aktivitu. V podstatě jde o takové pexeso, přiřazují se dvojice. Na začátek jsem udělala tři dvojice, do prvního víček jsem dala moosgumi, do druhého vlnitou čtvrtku a do třetího nalepila kamínky. Chtěla jsem, aby po hmatu byl rozdíl dobře znatelný. Mile mě překvapilo, že synovi to šlo velmi lehce. Je to první podobná aktivita na hmat, kterou jsme dělali a určitě budeme pokračovat. Občas se na ostatní smysly trochu zapomíná a trénuje se jen zrak.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...