pondělí, srpna 25, 2014

TÝDENNÍ PLÁN / MĚSÍČNÍ ROZVRH


měsíční rozpis

Chtěla jsem synovi nějak graficky zpracovat týdenní plán, jak jdou dny za sebou, jaký je měsíc apod. Na internetu jsem toho moc nenašla, ale přesto jsem se inspirovala.

Udělala jsem ho jenom z kartonu, protože se pravděpodobně bude časem různě měnit. Všechny kartičky jsem podlepila tenkým kartonem z krabic od kaše. Aby byl plán variabilní, kartičky jsem připevnila pomocí lepicí gumy, takže se dají různě přendávat. Protože doma máme sice tiskárnu, ale nefunkční, nechtělo se mi nechávat vše někde tisknout. Tak jsem vše dělala ručně. 

month plan

Nejdříve jsem udělala "chlívky" na dny v týdnu, potom jsem přidala měsíce v pravém dolním rohu mi zbylo místo. Nakonec jsem si řekla, že bude dobré dávat sem kartičky s tím, co jsme se za měsíc naučili. Teď se učíme pomalu abecedu a každý den různá zvířátka se kterými se setkáme.

montessori month plan



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...