pátek, ledna 02, 2015

JAK pracuji s pomůckami + pár oblíbených aktivit

Neustále mi přibývají pomůcky, nápadů na všude na internetu je spousta, takže se mi brzy stalo, že poličky jsem měli přeplněné. Protřídila jsem proto veškeré hračky a pomůcky. Ty které byly pro věkově mladší děti, nebo se kterými syn už dlouho nepracuje jsem odnesla. Nechala jsem mu na volně přístupné poličce pouze to, s čím si může pracovat bez dozoru sám. Takže hlavně různé vkládačky, zatloukání, kolíčky s ošatkou apod. Ty pomůcky, které se snadno rozsypou nebo vyžadují dohled jsem dala do skříně. Stejně tak různé zalaminované kartičky, které by se mohli poztrácet. Ve skříni mám také různé kuličky, fazole a ostatní materiál, který obměňuji aktivity.


Když jdeme dělat aktivity, tak na poličku k ostatním pomůckám vyndám ještě další ze skříně. Ty jsou samozřejmě pro syna obzvlášť zajímavé, protože je nemá na očích každý den.
Poslední dobou je u syna hodně oblíbené dávání cizrny na podložku s přísavkami. Tuhle podložku jsem často viděla na anglických montessori obchodech, ale u nás jsem ji nenašla. Nakonec jsem ji objevila na ebay. Stojí tam asi 20 kč a můžete na ní dávat korálky, hrách. Chystáme na ní pracovat i s pinzetou.


Hodně teď také pracujeme se řazením podle velikosti. Trénujeme na tom také předložky "vepředu, vzadu".


Přeji krásný inspirativní den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...