středa, února 11, 2015

Mini zimní smyslová krabice (sensory tub)

Tyhle krabice se mi pořád moc líbí, ale je někdy problém dostatečně je naplnit. Proto jsem koupila jednu menší krabici, abych mohla dělat zmenšené verze. Protože je venku sníh, zimní téma je u nás stále aktuální.


Krabici jsem proto naplnila umělým sněhem, co mi zbyl z vánoční výzdoby. Jako dekoraci posloužili dva tučňáci z Happy mealu a háčkovaný sněhulák. Přidala jsem pár skleněných kamínků a vločky alespoň ve formě rozstříhané stuhy.

Jako pracovní tác posloužilo víko krabice. Protože má jeden z tučňáků otevírací hlavu, syn měl hned nápad, jak pracovat s touto krabicí. Sněhuláka plnil sněhem, pak na oba sněžil, objevoval skleněné kamínky mezi sněhem. Oproti minulé krabici, ho to tentokrát zaujalo na mnohem delší dobu. Na závěr si ještě musel okolo krabice vyluxovat, což ho také velmi bavilo.

Už se těším na vymýšlení další tématické krabice. Kdyby někdo z vás věděl, kde jsou k sehnání různé malé předměty, které by se daly využít, prosím o odkaz. Děkuju.

Krásný tvořivý den
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...