středa, listopadu 25, 2015

Výměna kontinenty

Před nedávnem skončila naše výměna na téma kontinenty. Opět jsme se domluvili s maminkami na skupince na facebooku. Tentokrát jsem pracovala na Jižní Americe. Byla to pro mě výzva, o tomto kontinentu jsem toho totiž příliš nevěděla.
Takto vypadal můj balíček. Jako povinnou část jsme si daly "knížku" se základními informacemi o všech státech daného kontinentu. Dále už to bylo čistě na každé zúčastněné. Šlo hlavně o aktivity a poznávání kontinentu. Já jsem hodně tvořila ze samotvrdnoucí hmoty. Udělala jsem takto sochy z Velikonočního ostrova, stojánky na vlaječky a korálky k domalování.


 Tento mexický klobouček jsme se synem vyrobili v rámci Severní Ameriky.


Na dva balíčky ještě čekáme, ale už teď jsem moc ráda, že jsem do výměny šla. Nejen teď, ale hlavně až bude syn ve škole, určitě vše naplno využije.
Přejeme krásný inspirativní den
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...