pondělí, ledna 25, 2016

Zimní aktivity

Zima přináší spoustu inspirace a já se snažím promítnout toto období i do synových aktivit. Tentokrát jsem využila i materiál ke kontinentům, konkrétně k Antarktidě a taky z Islandu.
Z kontinentů mám tyto krásné pěnové vločky na přiřazování.


 Skvělé jsou tyto vločky. Zatím jsme totiž lupu ještě na nic nevyužili, takže jsem tuto aktivitu uvítala. Pokud máte doma mikroskop můžete se podívat na skutečné vločky.


 Navlékání přes knoflík jsem zkusila po delší době opět přidat mezi aktivity a tentokrát to syna zaujalo.


Z balíčku Island máme tyto aktivity na stopy zvířat.


 Tyto aktivity syna moc zaujaly, ještě nikdy bludiště nedělal a jde mu to moc pěkně.



Vyrobené kuličky jsem využila na nabírání. Tenhle třídící tácek mám moc ráda, dá se použít na mnoho způsobů.


Klasická aktivita na barvy. Použili jsme aktivitu z Antarktidy. Toto stínování už je docela obtížné, odstíny si jsou hodně podobné.


Tuto aktivitu jsem viděla na pinterestu a moc se mi líbila. Stačí znát někoho, kdo hraje golf a sehnat tyto stojánky na míčky. Každý golfista jich má kupu, je to levné, určitě vám jich pár dá.


Samozřejmě je spousta nápadů, jak využít tento zimní čas. Snažím se dělat stále nové aktivity, obměňovat a zaujmout syna. Zaměřuji se na to, co mu tolik nejde, hlavně psaní a kreslení.
Krásný inspirativní den
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...