středa, února 17, 2016

Téma Cirkus

Čas před Velikonocemi je spjat s masopustem a maškarami. U syna ve školce si vyráběli šaškovské čepice a škrabošku. Protože tohle téma syna zaujalo, připravila jsem mu několik aktivit na téma cirkus. V cirkuse jsme loni byli, takže má syn i vlastní zkušenost.

Takový malou sensori bin jsem naplnila barevnými bambulkami, pěnovými dílky a knoflíky.


 Trochu jsem obměnila do a dot aktivitu a syn lepil hvězdičky. Tyto materiály mám z internetu, jmenuje se to myslím circus pack.


Další podobná aktivita, obrázky jsou zalaminované, aby se dali použít znovu.


Nedávno jsem koupila zažehlovací korálky a syna práce s nimi velice baví. Zatím jsme obrázek nezažehlovali ale jen skládali.


Navlékání pěnových tvarů na špejli. Syn už teď vyžaduje u některých aktivit vzory, takže jsem mu tady předkreslila několik variant.


Oblíbená aktivita je teď tekuté lepidlo. Syn má velmi rád práci se štětcem. Proto jsem mu připravila vatové tamponky a syn dělal kuličky a lepil "popcorn".


Přenášení kamenů pomocí kleštiček na cukr.


Z cirkusu máme i dvě fotky, takže jsme si je prohlíželi, povídali si o tom, co jsme tam viděli, jaká zvířata. Slepili jsme si papírový cirkusový stan a vystřihli jednotlivé postavy z cirkusu.
Líbí se mi na tématických aktivitách, že lze pěkně procvičit slovní zásobu jako: klaun, šašek, principál, artista, provazochodkyně, žonglér, drezůra, tanečnice, cvičitel, šapitó, pokladna, vstupenka, manéž, maringotka.
krásný večer
L.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...