středa, srpna 10, 2016

Dárky ke 4. narozeninám

Syn oslavil 4 narozeniny. Jsou to 2 roky, co jsme začali intenzivně s montessori a co jsem objevila nový rozměr mateřství. Za tu dobu udělal syn obrovský skok kupředu. Aktivity jsou pro nás každodenní radost. Běžné situace prožíváme s větší intenzitou, více se díváme kolem sebe, mluvíme o tom, co vidíme, cítíme, vnímáme.
Dávala jsem si záležet na výběru dárků. Jako hlavní dárek bylo kolo, velké se šlapkami. Udělala jsem seznam věcí, které se mi v poslední době líbili. Některé z nich syn dostal k narozeninám, další mám jako inspiraci na svátek a Vánoce.
Ještě jsem sháněla kuchařku pro děti, nějakou pěkně kreslenou, bohužel jediná, která se mi líbila byla až příliš drahá. Pokud někdo máte tip na dobrou knížku, tak budu ráda za inspiraci.

Na stránkách lipka.cz mají v e-shopu spoustu pěkných materiálů na téma příroda. Moc se mi líbí tento vějíř s hmyzem, který můžeme najít v zahradě. Jsou tam základní informace, kde žije, čím se živí apod.


Na tuto knížku jsem narazila v levných knihách. Mám moc ráda vícejazyčné knížky, doma už máme česko-anglické pohádky. Tato knížka obsahuje jeden příběh nejprve v češtině, potom ve francouzštině a nakonec v angličtině. U každého jazyka jsou jiné obrázky.


Na otázku, co si syn přeje, odpovídal stále encyklopedii. Protože máme miniatury orgánů a syn si je oblíbil, pořídila jsem tuto jednoduchou knížku o lidském těle. Je v ní plakát lidského těla a samolepky.

Dlouho jsem měla vybranou tuto hru. Je doporučená až od 5 let, ale přesvědčila jsem se, že syn ji zvládne už teď. Mindok má moc pěkné hry a tato je logická a vhodná i pro větší děti.


Kdysi jsem narazila na tento handmade dárek. Moc mě zaujal, protože syn má rád modelínu a toto je takový praktický set vhodný i na cesty. Modelína je domácí.



Z Lipky mám i pětivrstvé puzzle vývoje vážky. Za asi 90 kč je to skvělá pomůcka, mají i další vývojová stádia hmyzu.
Tyto dárky mohu všem doporučit.
přeji krásný srpen
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...