pondělí, září 19, 2016

Kouzlo dopisů

Moc ráda píšu dopisy. Celý proces psaní, zalepování obálky, házení dopisu do schránky a čekání na odpověď je doslova magický. Se synem se chodíme dívat do schránky, co nám přišlo a syn se občas ptal, proč není nic pro něj. Domluvila jsem se proto s jednou maminkou na montessori stránce a naši synové si poslali dopis. Náš namaloval dva obrázky a já napsala krátký dopis. Syn se k tomu podepsal, nalepil známku a šli jsme dopis poslat.



Od chlapečka, kterému jsou teprve 2 roky nám přišla pohlednice. Koupili ji v Kanadě a nalepili moc hezkou známku s Machem a Šebestovou.


Pro větší děti, které už umí psát je skvělý postcrossing. Přihlásila jsem se tam a zatím píšeme společně se synem. Je to krásný způsob, jak se dozvědět něco o lidech žijících v jiných zemích. Zatím nám přišel pohled z Kalifornie, Jižní Afriky a Ukrajiny.

 Krásné dny
L.

1 komentář:

  1. Dopisy mi taky někdy chybí, vždy si ráda čtu ty z tábora, co jsem psala jako malá rodičům :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...