čtvrtek, prosince 29, 2016

Hand made hra / hand made game

Vánoce už jsou sice za námi, ale inspirace se vždy hodí. Já alespoň jeden dárek pro syna vždy vyrábím. Alespoň mi to čekání na Ježíška více utíká a taky pak má syn něco originálního.

story stones, tell me a story

Letos jsem moc toužila udělat hru o povídání příběhu. Hra posiluje fantazii a myslím, že se celá rodina pobaví a bude dítě vyprávět svůj příběh. Skvělé je, že ji zvládne každý, protože je mnoho způsobů jak ji vyrobit. Já jsem nemohla nikde sehnat hezké oblázky a tak jsem si je vyrobila ze samotvrdnoucí hmoty. Jsou navíc lehčí než skutečné kamínky. Lze ale také použít různá víčka, korková kolečka, dřevěná kolečka, cokoli vás napadne.

Recept na samotvrdnoucí hmotu:
1 díl vody
1 díl kukuřičného škrobu
2 díly jedlé sody

Vše se smíchá a vylije na nepřilnavou pánev. Pak už se jen míchá, dokud hmota nezhoustne.

story stones tell me a story

Na kamínky namalujete tématické obrázky podle toho, jaké příběhy chcete vymýšlet. Pro holčičky to mohou být princezny, jednorožec, kouzelná víla, dortíky. Pro chlapečky zase auta, dinosauři, monstra, nářadí, fotbal. Inspiraci můžete najít i tady. Já chtěla něco klasického, proto jsem použila to co se vyskytuje v běžných pohádkách a zároveň to dokáži namalovat:-) Kdo si netroufá na kreslení, může obrázky vytisknout a na kamínek nalepit.


Nakonec zbývá obrázky do něčeho zabalit. Může to být pytlíček, krabička, malý košíček s víčkem. Fantazii se meze nekladou.
Pravidla jsou jednoduchá. Každý si vytáhne několik kamínků a z obrázků musí vymyslet příběh.
Krásné poslední letošní dny.
L.

1 komentář:

  1. Máte to moc pěkné. Mohu se zeptat, jakými barvami jste na hmotu malovala?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...