neděle, května 31, 2015

Naše "růžová" věž

Růžová věž je jedna ze základních pomůcek Montessori pedagogiky. Je to pomůcka, která u dítěte procvičuje rozeznávání velikostí, objemu, schopnost třídit, vnímání posloupnosti. Dítě rozlišuje rozměry zrakem a hmatem, uvědomuje si rozdíl v hmotnosti. Učí se počítat, procvičuje špetkový úchop u malých krychlí. Myslím si, že každý kdo se rozhodne dítě učit podle Montessori pedagogiky, měl by věž mít.

pink tower montessori



Chtěla jsem ji určitě pořídit, ale chtěla jsem ji sehnat levněji, než se nabízí v e-shopech. Oslovila jsem několik lidí na fler.cz až jsem nakonec narazila na prodejce, který mi věž vyrobil. Zároveň ji přidal do svého obchůdku, takže si ji můžete koupit i vy. Kostky jsou ze smrku, což je měkké dřevo, ale pokud se s věží pracuje pod dozorem a tak jak má, myslím, že vydrží.

Původně jsem si věž chtěla natřít, ale tak moc se mi zalíbila, že ji nechám přírodní. Je tam krásně vidět struktura dřeva.

Určitě dávejte pozor na nejmenší kostičku. Je opravdu malá a snadno se někam zatoulá. My ji teď týden hledali :-) Takže jsem věž musela dát z volného dosahu syna. Bez nejmenší kostičky si dítě není schopno ověřit správnost poskládání.

Přeji krásnou neděli
L.

2 komentáře:

  1. Můžu poprosit o odkaz? Nikde jsem to na fleru nenašla :( .. děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  2. odkaz je: http://www.fler.cz/zbozi/sada-kostek-10ks-6134914

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...