pátek, srpna 21, 2015

Třetí narozeniny

Tak syn už je velký tříletý kluk. Nyní se stává osobností. Snažila jsem se vypozorovat, co ho baví a dávala jsem typy rodině ohledně dárků. Takže dostal třeba tuhle sekačku na trávu, aby mohl sekat trávu s tatínkem.

grass cutter for kids

Chtěla jsem pro syna nějakou encyklopedii, aby mi usnadnila ho učit. Nakonec jsem vybrala tuto. Měla skvělé recenze a je pěkně rozřazená na témata. Informace jsou úměrné věku, někdy mám tendenci učit syna víc věcí, než kolik dokáže vstřeba.

encyklopedy for kids

Poslední dobou má syn opravdu hodně rád modelínu, baví ho tvořit z ní různé žížalky a placičky. Dostal proto tohle auto, které má mnoho způsobů,jak s modelínou pracovat.

playdoh

Auta náš syn miluje, takže dostal další do sbírky.


Časopis s lesklými stránkami a samolepkami. Jsou tam různé úkoly, kam se autíčka lepí. Myslím, že všem klukům se tahle pohádka líbí.


Prstové barvy jsme potřebovali. 

Další miniatury do sbírky, moc se mi líbí, protože se dítě může seznámit s věcmi, které třeba běžně nepotká. Je to také skvělá pomůcka k učení kontinentů.


Kolo už syn potřeboval, odráželo je mu malé. Sám si vybral zelené. Překvapilo mě jak rychle se naučil držet rovnováhu. Věřím, že na kole se šlapkami už to půjde raz dva.


Tak narozeniny máme za sebou a teď už můžeme vymýšlet dárky k svátku.
Krásný den
L.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...