sobota, října 17, 2015

Typy na dárky pro 3 leté dítě

Vánoce se blíží a já už teď začínám přemýšlet, co synovi pořídíme. Také vím, že se mě babičky a tety budou ptát, co mají koupit a já chci být připravená. Nerada bych, aby pak syn dostal nějaké nepraktické levné plastové hračky. Na plasty jsem hodně opatrná, moc nevěřím jejich nezávadnosti a navíc syn má teď ničivé období.

Při našich aktivitách syna pozoruji, snažím se zjišťovat, co ho baví. Tak jsem si letos napsala seznam a dám vám do něj nahlédnout. Synovi jsou 3 roky, takže i výběr hraček tomu bude uzpůsoben. Samozřejmě že i během roku mu občas nějakou pomůcku koupím nebo vyrobím.


montessori 3 years christmas

1. Kuličková dráha Varis
2. dřevěné autíčko Ceeda Cavity
3. mlýnek na kávu VCAS
4. knížka Barvy od Tulleta
5. miniatury hudební nástroje od Safari Ltd.
6. dřevěné puzzle strom s ptáčky z Evropy
7. ruční šlehač, třeba tento
8. pracovní rukavice Kreator
9. zvířátka od Schleich
10. deska se zámky Luis
11. geoboard zkusíme vyrobit
12. střední duha Grimm´s

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...