pátek, srpna 22, 2014

HMOŽDÍŘ S PIŠKOTY

tlučení piškotů v hmoždíři podle montessori aktivity
Už delší dobu jsem sháněla hmoždíř, většinou byli dost drahé. Nakonec jsem narazila na celkem malý ale pro dítě tak akorát za 55 kč v Kik.
Syn pracoval v jídelní židličce. Přeci jen jde o sypký materiál a tam je ještě celkem velká šance, že to vysype. A taky mi přijde, že v židličce se daleko víc soustředí na konkrétní činnost.



Samozřejmě mezi tím také ujídal :-) Přestože bude nejspíš pravák, používal na tlučení obě ruce.


Výsledek jsme nasypali na strouhaná jablíčka a Tedík si to snědl. Jablka jsem strouhala já, protože zatím mu strouhání příliš nejde, ale do budoucna bych z toho ráda udělala více aktivit za sebou. Třeba i s následným umytím mystičky a lžíce.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...