úterý, srpna 12, 2014

VÍTEJTE

Rozhodla jsem se vzdělávat a rozvíjet svého syna pomocí Montessori pedagogiky. Hledala jsem způsob, jak rozvíjet u dítěte řeč a další potřebné schopnosti. S Montessori pedagogikou jsem se už několikrát setkala a pokaždé jsem se přesvědčila o tom, jak skvělý vliv na dítě má. Vždy to ale bylo setkání v roli pozorovatele, aktivně jsem se nezapojila (tehdy jsem ještě dítě neměla). 
Ještě do nedávna jsem si myslela, že tímto způsobem lze dítě rozvíjet jen v kroužcích, školkách a jiných organizovaných skupinách. Pak jsem ale objevila spoustu maminek, které si vyrábějí pomůcky a také skvěle improvizují, učí dítě praktickým dovednostem a budují tak spolu i při každodenních povinnostech skvělý vztah. Začala jsem se proto o Montessori více zajímat a protože jsem tvořivá tak jsem také začala vyrábět. Na těchto stránkách se chci s vámi podělit o to, jak my doma (já a syn) společně objevujeme svět zvaný Montessori.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...