úterý, srpna 26, 2014

ZNAČKY AUT - KE STAŽENÍ

Protože si často vyrábím různé pomůcky sama, vím kolik to dá práce. Hlavně těm, kteří nejsou třeba tolik zruční. Já zvládnu cokoli namalovat, vystřihnout a přišít, ale třeba práce v různých programech na počítači mi často zaberou spoustu času jen proto, že v tom nejsem zběhlá. Proto vám sem chci dávat také materiály ke stažení, které jsem sama vytvořila. Obrázky jsou většinou postahované různě z internetu.
Jako první tady mám značky aut. Je jich celkem 12, řekla bych, že to jsou u nás ty nejčastější.

značky aut k přiřazování


Auta jsem vytiskla a zalaminovala. Malá rada pro ty, kteří nemají s laminováním zkušenosti. Znaky aut musíte nejprve rozstříhat a až potom zalaminovat. Jina potom co byste je už zalaminované rozstříhaly, tak by se rozpadly. Ale vy si určitě poradíte :-) Přeji mnoho zábavy.

http://ulozto.cz/xWfen6Kp/auta-znacky-moje-docx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...